Nose Bleeding in Summer and Its Home Treatment


Nose

       Nose Bleeding in Summer and Its Home                               Treatment

Whenever there is bleeding, it indicates that there is a medical condition mentioning the present.

It can be caused by nasal bleeding as a result of a variety of reasons, so one needs to find the root cause of the problem that gets more complicated.

Although most of the bleeding in the nose,

and there is a real threat to life, but a great deal of suffering and anxiety is because of it.

Bleeding nose can be used by a number of roads and most treatments can be done at home very easily.

Research has revealed that one out of seven people will have the cause of bleeding nose.

Nosebleeds are usually of two types: anterior (front part), nosebleeds, and rear (the back) nosebleeds.

A common nosebleed is epistaxis of the two front and going more than 90% of all nosebleeds.

This nosebleeds and can be easily controlled and are usually treated at home. Less common type, and nosebleed back, and most often occurs in the elderly, and can require hospitalization to prevent blood loss. One of the causes of nosebleeds are nerves get the burst due to extreme temperatures in the summer as well as winter.

Among the best treatments for bleeding in the nose is one and put one or two drops of lemon juice in the nostrils, which is bleeding. Another effective way to address the nosebleed ice is applied on the outer side of the nose. Because of the ease, this is the most common treatment. A cotton ball dipped in a solution of a solution to the apple nosebleed application is another option for home treatment. It allows for the bleeding to stop because it helps in the blood thickening.

 

Nose

     نزيف الأنف في الصيف ولها علاج الرئيسية

 

كلما كان هناك نزيف، فإنه يشير إلى أن هناك حالة طبية بالذكر الحاضر. يمكن أن يكون سبب نزيف الأنف نتيجة لأسباب متعددة، لذلك يحتاج المرء إلى العثور على السبب الجذري للمشكلة التي يحصل أكثر تعقيدا. ورغم أن معظم من نزيف في الأنف وجود تهديد حقيقي للحياة، ولكن قدرا كبيرا من المعاناة والقلق هو بسبب ذلك. نزف الأنف يمكن اللجوء من قبل عدد من الطرق ومعظم العلاجات يمكن القيام به في المنزل بسهولة جدا. وقد كشفت الأبحاث أن واحد من أصل سبعة أشخاص سيكون لديهم قضية تنزف الأنف. نزيف في الأنف عادة ما تكون على نوعين: الأمامي (الجزء الأمامي) نزيف في الأنف، والخلفي (الجزء الخلفي) نزيف في الأنف.

الرعاف مشترك من الاثنين هو الرعاف الأمامي ويحدث أكثر من 90٪ من جميع نزيف في الأنف. هذه نزيف في الأنف ويمكن السيطرة عليها بسهولة وعلاجها عادة في المنزل. نوع شائع أقل، والرعاف الخلفي، وغالبا ما يحدث في كبار السن، ويمكن أن تتطلب دخول المستشفى لمنع فقدان الدم. واحد من أسباب نزيف في الأنف هي الأعصاب الحصول على انفجر بسبب درجات الحرارة القصوى في الصيف وكذلك فصل الشتاء.

من بين أفضل العلاجات لنزيف في الأنف واحد هو وضع واحد أو اثنين من قطرات من عصير الليمون في فتحتي الأنف الذي ينزف. طريقة فعالة أخرى لمعالجة الرعاف هو تطبيق الجليد على الجانب الخارجي من الأنف. بسبب سهولة، وهذا هو العلاج الأكثر شيوعا. تطبيق كرة من القطن مغموسة في حل من حل التفاح إلى الرعاف هو خيار آخر للعلاج المنزلي. فإنه يسمح للنزيف لوقف لأنه يساعد في سماكة الدم.

Comments

comments


Like it? Share with your friends!

Your reaction?
Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
0
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF

Nose Bleeding in Summer and Its Home Treatment

Leave a Reply

log in

reset password

Back to
log in
%d bloggers like this: